MonkeyData 1.2 jsou tady!
Nové přehledy a metriky, live stream objednávek, Zboží.cz, rozšířené ovládání grafů. To všechno a ještě víc obsahuje nová verze MonkeyData, která byla spuštěna před pár týdny.

Novinky
• kompletní redesign aplikace,
• denní přehled – rychlý přehled aktuálního dne + live stream objednávek,
• dlouhodobý přehled – trendy důležitých metrik v posledních dvou letech,
• vlastní přehled – možnost připínání oblíbených grafů do celkového přehledu,
• 13 nových metrik,
• rozšířené ovládání grafů – výběr zobrazovaných dat,
• napojení Zboží.cz,
• nový ceník včetně free verze,
• lepší reportovací systém,
• aktualizovaná mobilní aplikace.
Denní přehled i dlouhodobé trendy
Kromě hezčího vzhledu aplikace a grafů si můžete všimnout, že přibyly dva přehledy.
Denní přehled vám dá informace z aktuálního dne včetně live streamu objednávek, kde “naživo” uvidíte, jak vám naskakují nové objednávky a zákazníci.
V trendech můžete sledovat, jak se vaše nejdůležitější metriky vyvíjejí za poslední dva roky. Díky tomu ihned poznáte např. sezónnost, opakující se propady, dlouhodobý růst či pokles.
Celkový přehled sice nový není, ale nově máte možnost do něj sami přidávat grafy, které chcete mít pohromadě a dostupné na jeden klik.

Ovládání grafů a reporty
Ve vybraných grafech se odteď dá zakliknout, jaká data se v nich budou zobrazovat. Navíc každý graf lze stáhnout v .txt nebo .csv a kompletní přehledy potom v .pdf – pro účely reportů, statistik či dalšího zpracování.
V základní verzi zdarma
Kromě nových funkcí mají MonkeyData také vylepšený ceník. Pokud vám stačí mít napojené tři zdroje, můžete tento analytický nástroj využívat zdarma po neomezenou dobu. Při výběru placeného tarifu již budete platit měsíčně či ročně s tím, že při ročním placení získáte 20% slevu.
Vyzkoušejte všechny novinky v plné verzi na 14 dní zdarma!
Vyzkoušet MonkeyData na 14 dní zdarma!
Vybrali sme pro Vás
V úterý 23.06.2015 zruší Facebook oblíbený plugin Like Box. Nemusíte se však obávat, Like Box bude nahrazen lepším Page Pluginem, který nabízí více nastavení.
číst více...
Vyžadujete souhlas s používáním cookies na vaší stránce? Přečtěte si jak na to! Podle směrnice Evropského parlamentu (novela směrnice č.2002 / 58) je třeba od návštěvníků internetových stránek získávat souhlas s používáním cookies.
číst více...
Affiliate je forma online reklamy, při níž firmy prostřednictvím svých e-shopů nabízejí finanční odměnu svým partnerům za přivedení nového zákazníka, který na jejich e-shopu vykoná nějakou činnost. Například se zaregistruje nebo nakoupí zboží....
číst více...